2013-09-16

Filmowy klub w UPC

Nowy unikatowy pakiet FILMKLUB, czyli hity filmowe w UPC NA ŻĄDANIE – bez opłat aż do końca września.

UPC, oferujący najbogatszą bibliotekę filmów i programów „na żądanie” stawia na interaktywność w dostępie do usług  telewizyjnych i od lat rozwija platformę cyfrową, która daje klientom swobodę wyboru – widz sam decyduje o tym co i kiedy chce oglądać. Dziś, jako jedyny operator na rynku, zaproponuje klientom unikalny pakiet VOD – FILMKLUB. Pakiet ten to w sumie 30 znanych i lubianych produkcji filmowych w miesiącu,  które będą regularnie wzbogacane o nowe pozycje. Najwyższą jakość filmów w pakiecie zapewnia dystrybutor VOD Cineman. FILMKLUB do końca września będzie udostępniony bez opłat dla nowych oraz obecnych abonentów Telewizji Cyfrowej UPC.

UPC zapewnia dziś widzom najbogatszy na rynku wybór treści VOD z pond 5 tysiącami wartościowych propozycji do obejrzenia w wolnej chwili za naciśnięciem przycisku na pilocie. Stały rozwój interaktywnych usług pozwala regularnie udostępniać klientom kolejne kinowe przeboje, seriale, koncerty  i najpopularniejsze programy, a ponad połowa  z nich dostępna jest bezpłatnie. Nowy pakiet FILMKLUB proponuje klientom oglądanie ponad 30 hitów filmowych miesięcznie (w każdym momencie klient będzie miał dostęp do 20 filmów). W każdy piątek pojawiać się będą 2-3 premiery filmowe, a w całym miesiącu w sumie 10 nowości. Zróżnicowanie tematyczne oraz ciągła aktualizacja tytułów sprawi, że każdy miłośnik kina z pewnością znajdzie wśród nich coś dla siebie. Na początek klienci UPC będą mogli zapoznać się z takimi hitami jak „Anatomia Strachu”, ”Niepokonani”,  „Przetrwanie”, „Elita zabójców”, „Dorwać Gringo”, czy „Róża”.  Wszystkie pozycje w UPC NA ŻĄDANIE dostępne są natychmiast, za naciśnięciem przycisku „on demand” na pilocie (lub VOD w Wypożyczalni VOD) , w kategorii pakiet „FILMKLUB”.
Od 1 października każdy klient Telewizji Cyfrowej UPC będzie mógł zamówić pakiet  w promocyjnej cenie 14,90 zł za miesiąc.

Cyfrowa rewolucja w UPC

W ostatnim czasie UPC wprowadziło szereg nowości do oferty telewizyjnej. Pod koniec sierpnia wraz z „Cyfrową rewolucją” udostępniło 35 niekodowanych kanałów cyfrowych, w tym także HD, abonentom telewizji UPC. Odtąd klienci minimalnych pakietów analogowych mają dostęp do wielu nowych kanałów, w bogatszej ofercie niż proponowana przez naziemną telewizję cyfrową oraz inne sieci kablowe. Z początkiem września, wraz z nowymi pakietami usług do oferty, obok  pakietów Select Extra HD i Max Extra HD, dołączyły nowe atrakcyjne cenowo pakiety Telewizji Cyfrowej: Start, Start HD, Start HD z nagrywarką.  Oferują one wszystkie kanały dostępne w cyfrowej telewizji naziemnej oraz szereg dodatkowych, w tym także w jakości HD. Od niedawna klienci UPC mogą także korzystać z nowej usługi „Przegapione”, czyli catch up tv. Wraz z nią otrzymują szereg ulubionych treści bez dodatkowych opłat i nie muszą pamiętać o planowaniu nagrań na dekoderze  - mogą oglądać wybrane programy z ramówki TVP1 oraz TVP2 w dogodnej dla siebie chwili, nawet 7 dni po ich emisji.

Więcej informacji na temat nowego pakietu FILMKLUB znajdą państwo na kanale 30 oraz na stronie: www.upc.pl/filmklub

***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 449 500 abonentów, w tym 809 500  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 462 200 z telewizji analogowej, 880 000 z szerokopasmowego internetu i 505 500 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych w 140 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza  potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 24,5 mln klientów, korzystających z 47,5 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. (dane z 30 czerwca 2013r.).
Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.lgi.com.

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Młodszy Kierownik Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl