2013-08-21

UPC Polska wzmacnia zespół komunikacji korporacyjnej i public affairs

Michał Fura, do niedawna dziennikarz biznesowy Dziennika Gazety Prawnej, dołączy od 2 września br. do UPC Polska, lidera rynku płatnej telewizji i internetu w Polsce. Obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz rzecznika prasowego spółki. Michał będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie  strategii komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz relacje z mediami, wspierając realizację celów biznesowych spółki. Podlegać będzie bezpośrednio Patrycji Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i public policy UPC Polska.

Michał Fura ma kilkunastoletnie doświadczenie dziennikarskie. Zaczynał w lokalnych i regionalnych redakcjach prasowych, następnie zdobywał doświadczenie w prasie branżowej, w tym m.in. miesięczniku "Press". Ostatnie osiem lat pracował w "Gazecie Prawnej", a następnie "Dzienniku Gazecie Prawnej", gdzie specjalizował się w tematyce związanej z sektorem nowych technologii, mediów i telekomunikacji, fuzji i przejęć, a także reklamy, komunikacji marketingowej i PR. Prowadził panele dyskusyjne podczas wielu konferencji, wśród których wymienić można m.in. Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach oraz Warsaw Media Summit w Warszawie. Kilkukrotnie zasiadał w jury prestiżowego konkursu na najlepsze kampanie public relations "Złote Spinacze" Związku Firm Public Relations. Ukończył ekonomię ze specjalnością handel zagraniczny w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie oraz Psychologię w zarządzaniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 449 500 abonentów, w tym 809 500  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 462 200 z telewizji analogowej, 880 000 z szerokopasmowego internetu i 505 500 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych w 140 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza  potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 24,5 mln klientów, korzystających z 47,5 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. (dane z 30 czerwca 2013r.).

Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.lgi.com.


Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Młodszy Kierownik Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl