2013-08-02

UPC wzbogaca ofertę o kanały TVN w HD

TVN 24 HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD i TVN 7 HD  w Telewizji Cyfrowej UPC

UPC konsekwentnie stawiając na rozwój oferty HD, w poniedziałek udostępni klientom kolejne kanały w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Tym razem abonenci zyskają dostęp do pełnej oferty stacji HD produkowanych przez Grupę TVN: TVN 24 HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD i TVN 7 HD. UPC zapewnia dziś klientom najbogatszą i najbardziej wartościową usługę telewizyjną dostępną na rynku. W sumie zawiera ona już ponad 180 zróżnicowanych gatunkowo kanałów, w tym 44 kanały HD. Zdecydowana większość z nich znajduje się w podstawowych pakietach.

Nowe kanały dostępne będą dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC. Ich widzowie obejrzą  najbardziej znane programy informacyjne, rozrywkowe oraz seriale i filmy w bezkompromisowej jakości HD.  TVN 24 HD to  jeden z najważniejszych kanałów informacyjnych, umożliwiający dostęp do  najbardziej aktualnych wiadomości z kraju i ze świata, poszerzonych o raporty specjalne, dyskusje i komentarze. Adresowany do pań TVN Style HD zapewni wybór programów poświęconych urodzie, stylom życia, modzie oraz zdrowiu. Z myślą o fanach motoryzacji udostępniony zostaje TVN Turbo HD. Kanał oferuje starannie dobrane polskie i zagraniczne programy motoryzacyjne, a jego ramówkę uzupełniają audycje o nowościach technologicznych oraz relacje z wydarzeń sportowych. TVN 7 HD to z kolei kanał o profilu filmowo-serialowym proponujący popularne na całym świecie seriale takie jak: „Przyjaciele”, „Dr House”, „Detektyw Monk”, „Ostry Dyżur” czy „Agenci NCIS”. Od wielu lat w ofercie UPC dostępny jest też TVN HD.

W ostatnim miesiącu UPC zaproponowało abonentom także pełną gamę kanałów HBO i Cinemax w jakości HD: HBO 2 HD, HBO Comedy HD oraz Cinemax HD i Cinemax 2 HD oraz usługę HBO GO. Od kilku tygodni klienci UPC mogą także korzystać z nowej bezpłatnej usługi „Przegapione”, czyli catch up tv. Wraz z nią otrzymują szereg ulubionych treści bez dodatkowych opłat i nie muszą pamiętać o planowaniu nagrań na dekoderze  - mogą oglądać wybrane programy z ramówki TVP1 oraz TVP2 w dogodnej dla siebie chwili, nawet 7 dni po ich emisji.

Nowe programy produkowane przez Grupę TVN znajdą się na następujących pozycjach: TVN 24 HD na 333 (41 w byłym Aster), TVN Style HD na 106 (74 w byłym Aster), TVN Turbo HD na 108 (75 w byłym Aster), a TVN 7 HD na 107 (42 w byłym Aster). Zmianie ulegnie pozycja TVN 24 – kanał zostanie przesunięty z pozycji 333 na 332.

***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 466 100 abonentów, w tym 797 400  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 494 400 z telewizji analogowej, 874 800 z szerokopasmowego internetu i 488 300  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global,  plc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest wiodącym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14  krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 25  mln klientów, korzystających z ponad 47 mln usług: telewizji, Internetu i telefonii.  Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, KabelBW, Telenet and VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.


Kontakt dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl


Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl