2013-07-08

HBO GO – filmowo-serialowe nowości oraz nowe kanały HD w UPC

UPC wzbogaca ofertę o HBO GO oraz HBO 2 HD, HBO Comedy HD, Cinemax HD
i Cinemax 2 HD

UPC oferujące najbardziej wartościową telewizyjną rozrywkę udostępnia klientom usługę HBO GO oraz nowe kanały HD. Teraz ponad 1000 godzin programów, a w tym kultowych produkcji HBO i najnowszych hitów filmowych będzie można oglądać w każdej chwili na telewizorze, komputerze, tablecie i smartfonie. HBO GO w UPC to kolejny krok w stronę mobilności portfolio produktowego UPC, dzięki któremu klienci zyskują pełną swobodę w dopasowaniu usług do indywidualnych potrzeb.  Od dziś UPC będzie oferowało także pełną gamę kanałów HBO i Cinemax, co oznacza 4 nowe kanały w jakości HD: HBO 2 HD, HBO Comedy HD, Cinemax HD, Cinemax 2 HD.

Gdzie i kiedy - decyzja należy do widzów, teraz w HBO GO

UPC od lat stawia na interaktywność w dostępie do swoich usług i rozwija platformę cyfrową, która daje klientom swobodę wyboru – widz sam decyduje o tym, co i kiedy chce oglądać. Nieograniczony dostęp do serialowo-filmowej rozrywki zagwarantuje teraz także nowość w ofercie UPC, czyli HBO GO. HBO GO to internetowy serwis z ponad 1 000 godzin kultowych seriali, najnowszych filmowych hitów, a także kontrowersyjnych dokumentów produkcji HBO, dostępnych dzień po premierze amerykańskiej. Na uwagę zasługuje biblioteka pełnych sezonów, takich seriali jak  „Gra o tron”, „Kompania braci”, „Seks w wielkim mieście”, „Rodzina Soprano”, „Sześć stóp pod ziemią”, czy „Zakazane imperium”. W lipcu w ofercie HBO GO znajdą się premierowe odcinki nowych sezonów seriali „Kłamstwa na sprzedaż” oraz „Miasto cudów”. Serwis HBO GO, aktualizowany co tydzień, wyposażony jest w intuicyjny i prosty interfejs, który umożliwia tworzenie list ulubionych pozycji oraz komentowanie i dzielenie się wrażeniami ze znajomymi poprzez portale społecznościowe. Z myślą o klientach, UPC opracowało łatwy system rejestracji do usługi HBO GO – mogą oni zarejestrować się poprzez System Elektronicznej Faktury UPC (EBOK), a także poprzez dedykowaną sekcję „Rejestracja” na stronie,  lub w aplikacji HBO GO.

Swobodę decydowania o tym, co i kiedy chcemy oglądać, w UPC zapewnia także najbogatszy na rynku wybór programów i filmów VOD — obecnie ponad 5000 tytułów. Oferta VOD to również KANAŁY NA ŻĄDANIE, w tym m.in. setki dostępnych bezpłatnie programów czy bajek i programów dla dzieci.  Jednym z takich kanałów jest oferowany HBO OD, który zawiera obecnie ponad 300 godzin najlepszych hollywoodzkich filmów, kultowych seriali oraz oryginalnych produkcji HBO. Wszystkie pozycje w VOD dostępne są natychmiast po naciśnięciu przycisku “on demand” na pilocie.

Nowe kanały, nowe pakiety

Nowe kanały, które od dziś znajdą się w pakietach HBO HD i Cinemax HD serwują najbardziej pożądane hity filmowe i serialowe produkcje ostatnich lat. Wśród propozycji oferowanych przez HBO Comedy HD widzowie znajdą premiery najnowszych sezonów seriali, takich jak „Współczesna rodzina”, „Californication” czy „Miranda”. HBO2 HD z kolei, to propozycja dla wielbicieli kontrowersyjnych dokumentów, koncertów i kultowych seriali wśród nich  m.in. takich hitów, jak „Newsroom” i „Rzym”. Cinemax HD i Cinemax 2 HD prezentują znakomite, zróżnicowane gatunkowo kino w gwiazdorskiej obsadzie, filmy z największych wytwórni filmowych oraz produkcje niezależnych dystrybutorów.

Nowy Pakiet HBO HD obejmujący wszystkie kanały z oferty HBO, czyli HBO, HBO HD, HBO 2, HBO 2 HD, HBO Comedy i HBO Comedy HD dostępny jest w promocyjnej cenie 25 zł. Za dodatkowe 5 zł widzowie otrzymają dostęp do serwisu HBO GO oraz HBO ON DEMAND.
Nowy Pakiet Cinemax HD obejmujący kanały Cinemax, Cinemax HD, Cinemax 2 i Cinemax 2 HD dostępny jest w cenie 10 zł.

Więcej informacji dostępnych jest  pod adresem:
http://www.upc.pl/telewizja/pakiety-dodatkowe/pakiet-hbo/hbo-go/
http://www.upc.pl/telewizja/pakiety-dodatkowe/pakiet-hbo/

***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 466 100 abonentów, w tym 797 400  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 494 400 z telewizji analogowej, 874 800 z szerokopasmowego internetu i 488 300  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global,  plc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest wiodącym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14  krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 25  mln klientów, korzystających z ponad 47 mln usług: telewizji, Internetu i telefonii.  Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, KabelBW, Telenet and VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

HBO (HOME BOX OFFICE) to płatna telewizja, która powstała w 1972 roku w Stanach Zjednoczonych jako część koncernu Time Warner Entertainment Company LP. HBO w Polsce jest częścią HBO Europe (HBO EU). W Polsce HBO rozpoczęło swoją działalność 17 września 1996 roku. Kanał dostępny jest w większości sieci kablowych, IPTV oraz na 2 platformach cyfrowych: Cyfrowy Polsat i NC+.

W Polsce HBO oferuje pakiet kodowanych kanałów filmowych: HBO, HBO2 i HBO Comedy (w jakości SD i HD), oraz serwisy HBO OD i HBO GO. Oferta programowa kanałów obejmuje najnowsze hollywoodzkie produkcje filmowe, kultowe seriale, kontrowersyjne dokumenty, programy rozrywkowe własnej produkcji oraz koncerty. HBO i HBO2 nadają program 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, a HBO Comedy 16h na dobę bez reklam. Program nadawany jest w polskiej wersji językowej.

Kontakt dla mediów:


Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl