2013-07-02

Będziesz zadowolony albo zrezygnujesz

Raz, Dwa, Firma - nowa kampania promująca usługi UPC dla biznesu

Dziś rusza nowa kampania „Raz, Dwa, Firma” promująca usługi UPC dedykowane dla biznesu, obejmująca radio i outdoor. Spot radiowy nagrała Natalia Sikora, laureatka  tegorocznego konkursu Super Debiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz drugiej edycji programu The Voice of Poland.

Badanie przeprowadzone przez UPC wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i wysokiej jakości obsługa klienta. Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci UPC Biznes, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwu miesięcy zrezygnować z kontaktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient mam możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę,  w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów , w tym Internetu o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s i wysyłania danych do 10 Mb/s.

Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o  przebój Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go Natalia Sikora, która w tym roku wygrała konkurs SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, zdobywając główną nagrodę przyznawaną przez widzów, nagrodę Programu I Polskiego Radia. Była również ulubienica jury i zwyciężczynią drugiej edycji programu The Voice of Poland.

Emisja spotów obejmie Radio PIN, Antyradio, TOK FM, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpocznie się w lipcu i widoczna będzie Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.

Za kreację kampanii odpowiada współpracująca z UPC od wielu lat agencja AripNext, a za zakup mediów, dom mediowy MediaVest.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 466 100 abonentów, w tym 797 400  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 494 400 z telewizji analogowej, 874 800 z szerokopasmowego internetu i 488 300  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global,  plc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest wiodącym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14  krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 25  mln klientów, korzystających z ponad 47 mln usług: telewizji, Internetu i telefonii.  Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, KabelBW, Telenet and VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kontakt dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Lidia Stępińska-Ustasiak
Rzecznik Prasowy
UPC Polska
T +48 22 24 16 877
M +48 600 488 877
E : lidia.stepinska-ustasiak@upc.com.pl

Dodatkowe pliki do pobrania