2013-06-28

Klienci UPC „nie przegapią” programów TVP1 i TVP2

Pakiet „TVP Seriale” oraz nowa usługa „Przegapione” z najpopularniejszymi programami TVP

UPC, zapewniające najbardziej wartościową telewizyjną rozrywkę, wzbogaca ofertę o nową usługę  „Przegapione”. Dzięki niej abonenci będą mogli oglądać szereg wybranych programów z ramówki TVP1 oraz TVP2 w dogodnej dla siebie chwili, nawet 7 dni po ich emisji.  Klienci otrzymają też dostęp do bogatego pakietu „TVP Seriale”, oferującego ponad kilkaset odcinków serialowych hitów. Z „Przegapionych” oraz „TVP Seriale” mogą korzystać bez żadnych opłat klienci usług NA ŻĄDANIE w UPC.

„TVP Seriale” to prawdziwa gratka dla miłośników seriali emitowanych na antenie TVP1 i TVP2.  To właśnie tutaj abonenci znajdą całe sezony najpopularniejszych tytułów TVP, takich jak „Czas honoru”, „Dom nad rozlewiskiem”, czy „Pitbull”. W ramach tego pakietu nie zabraknie także najnowszych hitów TVP, jak „Anna German”, czy „Komisarz Alex”. 

„Przegapione” to nowa, bezpłatna usługa dostępna w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC, która zapewnia obejrzenie wybranych programów z ramówki TVP1 i TVP2 nawet przez 7 dni od ich emisji na antenie. Dzięki temu, każdy klient, któremu obowiązki przeszkodziły w obejrzeniu swojego ulubionego serialu czy programu, będzie mógł odnaleźć ten tytuł w sekcji „Przegapione” w UPC NA ŻĄDANIE. Wśród ponad 40 godzin programów tygodniowo znajdą się tak popularne programy, jak:  „Kawa czy herbata?”, „Pytanie na śniadanie”,  „Boso przez świat”, „Makłowicz w podróży” czy „Agrobiznes”, a także seriale „Klan”, „Barwy szczęścia”, „Ojciec Mateusz” i „Rodzinka.pl”.

Zarówno „TVP Seriale”, jak i usługa „Przegapione”, udostępnione zostały bezpłatnie dla klientów wszystkich pakietów Telewizji Cyfrowej UPC, którzy korzystają z UPC NA ŻĄDANIE oraz Wypożyczalni VOD (na dekoderach exAster).

***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 466 100 abonentów, w tym 797 400  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 494 400 z telewizji analogowej, 874 800 z szerokopasmowego internetu i 488 300  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global,  plc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest wiodącym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14  krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 25  mln klientów, korzystających z ponad 47 mln usług: telewizji, Internetu i telefonii.  Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC,  Unitymedia, KabelBW, Telenet and VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.


Kontakt dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl