2013-05-28

UPC rozwija standardy zarządzania obsługą klientów

Konrad Koper dołącza do zespołu jako nowy dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów

UPC Polska, lider komunikacji kablowej wzmacnia struktury firmy, aby odpowiadać na oczekiwania klientów i wyzwania rynku. Od 3 czerwca do zespołu UPC dołączy Konrad Koper, który zajmie stanowisko Dyrektora Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów i będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych standardów w tym obszarze, łączących podejście analityczne z najnowszymi rynkowymi rozwiązaniami.

Silna konkurencja w branży telekomunikacyjnej i wymagająca sytuacja makroekonomiczna powodują, że standardy obsługi klientów stają się dla firm strategicznym obszarem zarządzania. Kierunek rozwoju przyjęty przez UPC zakłada prowadzenie konsekwentnych działań w celu podnoszenia satysfakcji klientów. Wymaga to sięgania po najnowsze rozwiązania technologiczne oraz najlepsze praktyki rynkowe, którą pozwolą UPC kreować własne, innowacyjne rozwiązania. Rosnące potrzeby spółki wymagają kompleksowego spojrzenia na obsługę klientów z perspektywy funkcjonowania całej organizacji oraz synergii procesów biznesowych.

Konsekwencją przyjętych założeń jest powołanie na stanowisko Dyrektora Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów UPC w Katowicach Konrada Kopera. Łączy on ponad dziesięcioletnie doświadczenie z branży telekomunikacyjnej z szeroką wiedzą w zakresie obsługi klientów. Odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii dla contact center oraz rozwój standardów obsługi klientów na wielu europejskich rynkach. Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Pionu Obsługi Klientów w Rovese S.A., gdzie odpowiadał za zarządzanie jakością i wdrażanie nowych rozwiązań w tym obszarze. Przez pięć lat w T-Mobile Polska zajmował stanowisko Dyrektora Contact Center, a wcześniej w PTC Managera Call Center. Jest absolwentem studiów podyplomowych „Business Planning and Marketing” na University of Illinois.

Konrad Koper zastąpi na stanowisku Dyrektora Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów Ewę Wesoły, rozpoczynając pracę w UPC 03 czerwca 2013.

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało  1 466 100 abonentów, w tym 797 400  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 494 400 z telewizji analogowej, 874 800 z szerokopasmowego internetu i 488 300  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie:www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 13 krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 20 mln klientów, korzystających z 35 mln usług: telewizji, Internetu i telefonii. (dane z 31 marca 2013).

Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to UPC,  Unitymedia, KabelBW, Telenet and VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również spółkę produkującą treści - Chellomedia , Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kontakt dla mediów:

Lidia Stępińska-Ustasiak
Rzecznik Prasowy
UPC Polska
T +48 22 24 16 877
M +48 600 488 877
E : lidia.stepinska-ustasiak@upc.com.pl