2013-04-29

Najlepsza telewizyjna rozrywka UPC w bezkonkurencyjnej promocji

Wypróbuj Telewizję Cyfrową UPC z wybranymi Pakietami Premium

Od poniedziałku 29. kwietnia UPC zaproponuje najbogatszą na rynku ofertę telewizyjną w bezkonkurencyjnej cenie. Obniża nie tylko ceny pakietów podstawowych z nagrywarką, ale także w specjalnej promocji zaoferuje je z Pakietami Premium – HBO i Canal+. Teraz, klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli obejrzeć najbardziej prestiżowe wydarzenia filmowe oraz sportowe w jeszcze niższej cenie. Ponadto, każdy nowy klient w dalszym ciągu będzie mógł bez opłat poznać ofertę kanałów UPC, korzystać z nagrywarki i tysięcy darmowych programów dostępnych „na żądanie”.

Od 29 kwietnia pakiety podstawowe (Select Extra HD i Max Extra HD) oferujące bogaty wybór wartościowych kanałów w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, będą teraz dostępne w nowych niższych cenach - Pakiet Select Extra HD z nagrywarką (115 kanałów, w tym 22 HD) za 69 zł, a Pakiet Max Extra HD z nagrywarką (153 kanałów, w tym 29 HD) -  82 zł. Promocją objęte zostały także Pakiety Premium. Pakiet Canal +  zapewniający najlepsze sportowe emocje i filmowe hity na 11 kanałach (w tym 6 HD) w UPC dostępny będzie już za 30 zł, a Pakiet HBO gwarantujący potężną dawkę rozrywki dla całej rodziny, w zestawie z jednym z pakietów podstawowych, za 20 zł. Każdy fan najlepszej telewizyjnej rozrywki może otrzymać pakiet 115 kanałów, w tym 22 HD, z nagrywarką oraz dwoma Pakietami Premium - Canal+  i HBO - w cenie 119 zł.

Integralną częścią Telewizji Cyfrowej UPC jest niemal 5 000 filmów prosto z kin, seriali, programów i koncertów dostępnych „na żądanie” – ponad połowę z nich można oglądać bezpłatnie. UPC nadal kontynuuje akcję, w której każdy nowy klient przez 14 dni może bez opłat poznać świat Telewizji Cyfrowej UPC*.

W nowej promocji instalacja jest nadal bezpłatna, a okres zobowiązania to tylko 12 miesięcy.

O Telewizji Cyfrowej UPC
Telewizja Cyfrowa UPC to obecnie najbogatsza i najbardziej wartościowa usługa telewizyjna dostępna na rynku. Oferta obejmuje w sumie ponad 170 kanałów, w tym szereg nowości, w jakości HD. Jej rynkową przewagą jest ogromna różnorodność - najciekawsze, najatrakcyjniejsze i najwyższej jakości kanały sportowe, filmowe, dziecięce, popularnonaukowe i informacyjne. Telewizja Cyfrowa UPC wyróżnia się na rynku również swym w pełni interaktywnym charakterem. Bezkonkurencyjna na rynku jest oferta UPC NA ŻĄDANIE z kilkoma tysiącami propozycji dostępnymi natychmiast, za naciśnięciem przycisku na pilocie. W oczekiwania widzów doskonale wpisują się też liczne funkcjonalności takie, jak nagrywanie (w tym zdalne za pomocą telefonów komórkowych, iPhone’a, iPada i strony WWW) czy rozbudowany przewodnik po programach.

Więcej informacji na temat promocji: http://promocje.upc.pl
*Promocja jest organizowana i prowadzona przez UPC, na tych obszarach, na których UPC świadczy usługi objęte niniejszą promocją.
***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych
i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 472 000 abonentów, w tym 756 300  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 546 000 z telewizji analogowej, 854 700 z szerokopasmowego internetu i 459 000  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 grudnia 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl