2013-04-08

Wypróbuj najlepszą domową rozrywkę UPC, teraz bezpłatnie

Wyjątkowa promocja na Telewizję Cyfrową UPC

Od dziś UPC zaprasza do wypróbowania najlepszego wymiaru domowej rozrywki. Teraz każdy nowy klient będzie mógł bez opłat poznać najbogatszą na rynku ofertę telewizyjną, korzystać z nagrywarki i tysięcy darmowych programów dostępnych „na żądanie”. Co więcej, UPC obniża ceny Pakietów Select Extra HD z nagrywarką i Max Extra HD z nagrywarką oraz oferuje bezpłatną instalację. Specjalną promocją objęte zostały także Pakiety Premium – Canal+ lub HBO. Ta unikalna na rynku promocja została wsparta kampanią reklamową.

Od 8 kwietnia każdy, kto chce poznać świat Telewizji Cyfrowej UPC*, w tym także Pakietów Premium, będzie mógł ją bezpłatnie wypróbować przez 14 dni. Dodatkowo pakiety telewizyjne gwarantujące bogaty wybór wartościowych kanałów w najwyższej jakości obrazu i dźwięku będą dostępne w jeszcze niższych cenach - Pakiet Select Extra HD z nagrywarką (113 kanałów, w tym 21 HD) w cenie 74 zł, a  Pakiet Max Extra HD z nagrywarką (151 kanałów, w tym 28 HD) w cenie 87 zł. W zależności od wybranego wariantu dodatkową korzyścią będzie jeden lub dwa miesiące bez opłat. Promocją objęte zostały także Pakiety Premium – Pakiet Canal +  zapewniający najlepsze sportowe emocje i filmowe hity na 11 kanałach (w tym 6 HD) oraz Pakiet HBO gwarantujący potężną dawkę rozrywki dla całej rodziny. Każdy z nich dostępny będzie bezpłatnie przez pierwszy miesiąc.

O Telewizji Cyfrowej UPC

Telewizja Cyfrowa UPC to obecnie najbogatsza i najbardziej wartościowa usługa telewizyjna dostępna na rynku. Oferta obejmuje w sumie ponad 170 kanałów, w tym szereg nowości, w jakości HD. Jej rynkową przewagą jest ogromna różnorodność - najciekawsze, najatrakcyjniejsze i najwyższej jakości kanały sportowe, filmowe, dziecięce, popularnonaukowe i informacyjne. Telewizja Cyfrowa UPC wyróżnia się na rynku również swym w pełni interaktywnym charakterem. Bezkonkurencyjna na rynku jest oferta UPC NA ŻĄDANIE – znacznie ponad 4000 filmów prosto z kin, seriali, programów telewizyjnych i koncertów, z czego ponad połowa jest bezpłatna. Doskonale w oczekiwania widzów wpisują się też liczne funkcjonalności takie, jak nagrywanie (w tym zdalne za pomocą telefonów komórkowych, iPhone’a, iPada i strony WWW) czy rozbudowany przewodnik po programach.

O kampanii

Wspierająca promocję kampania reklamowa obejmuje radio, Internet i telewizję. Od dziś spoty emitowane są m.in. w stacjach: Radio Eska, RMF Max, Antyradio, Planeta.fm oraz w czołowych  lokalnych stacjach radiowych.

Banery informujące o nowej promocji widoczne są na największych portalach internetowych kierując do dedykowanej strony prezentującej ofertę. 14 kwietnia kampania startuje w telewizji.
Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest.
                                                                
Więcej informacji na temat promocji dostępnych jest na stronie http://promocje.upc.pl
*Promocja jest organizowana i prowadzona przez UPC, na tych obszarach, na których UPC świadczy usługi objęte niniejszą promocją.

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 472 000 abonentów, w tym 756 300  z interaktywnej telewizji cyfrowej, 546 000 z telewizji analogowej, 854 700 z szerokopasmowego internetu i 459 000  z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl


Liberty Global, Inc.
jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 grudnia 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl