2013-02-11

Internet UPC Biznes przyspiesza do 180 Mb/s

Nowe możliwości, usługi i promocje dopasowane do potrzeb segmentu SOHO

UPC Biznes oferuje od dziś superszybki Internet  o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s przez całą dobę. Ta ultraszybka przepustowość zapewni każdej firmie nie tylko sprawną i interaktywną multimedialną komunikację, ale oznacza także swobodę w korzystaniu z wielu sieciowych aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie oraz nieograniczony dostęp do nowych usług, takich jak narzędzia biurowe Microsft ® Office 365. Przyspieszają także pozostałe produkty internetowe dla firm, które wraz z telewizją i telefonem będą oferowane w nowych promocyjnych „Wyjątkowych pakietach biznesowych”. Dodatkowo, przedsiębiorcy będą mieli możliwość wzbogacenia każdego z pakietów o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe.

Wraz z rosnącym znaczeniem szybkiego dostępu do globalnego świata informacji i komunikacji UPC Biznes oferuje od dziś Internet o prędkościach: 40 Mb/s, 60 Mb/s, 80Mb/s i 150 Mb/s oraz najwyższą na rynku usług dla biznesu - 180 Mb/s. Znajdują się one w 8 promocyjnych pakietach - dwóch lub trzech usług: Internetu i telewizji cyfrowej (113 kanałów, w tym 21 HD), Internetu i telefonu oraz Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego w promocyjnej ofercie pakietowej zapewnia w standardzie 2 linie telefoniczne w cenie jednej opłaty abonamentowej wraz z nielimitowanymi, bezpłatnymi połączeniami do innych abonentów UPC oraz 3 pierwsze miesiące abonamentu telefonicznego za 1 zł netto, jeśli klient przeniesie numer do UPC.  
Dodatkowo, w ramach pakietów 3 usług klienci otrzymają bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz licencję na kompleksowe rozwiązanie on-line -  Microsoft® Office 365. Każdy z pakietów 2 usług natomiast, wyposażony jest w pojemny wirtualny dysk zewnętrzny oraz Pakiet Bezpieczeństwa zabezpieczający komputer przez wirusami.

Firmom o zróżnicowanych potrzebach operator oferuje teraz możliwość wzbogacenia każdego z pakietów o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe:
•    wyższą prędkość internetową w cenie 20 zł
•    więcej minut w abonamencie w cenie 30 zł
•    możliwość korzystania z Pakietu Pub&Lobby oferującego 43 kanały do publicznej emisji w restauracjach hotelowych, lobby i recepcjach w cenie 40 zł  lub Pakiet Max Extra HD (151 kanałów w tym 28 HD) w cenie 20 zł .

Nowa propozycja UPC Biznes to również upusty oraz wsparcie dla klienta w postaci profesjonalnej
i dedykowanej obsługi.

Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 180 Mb/s, pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz taryfa Multilinia, dzięki której, wszystkie linie telefoniczne w firmie mogą wykorzystywać minuty ze wspólnego pakietu minut. Oferuje także atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli. W UPC Biznes klient ma dodatkowo możliwość negocjowania cen i warunków współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb.

Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl

****
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).


Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
EEwa.Sadowska@upc.com.pl