2013-02-01

2x szybszy Internet za tę samą cenę

Nowe pakiety usług i nowa kampania UPC

UPC wprowadza dziś nową promocję po raz kolejny dystansując konkurencyjne oferty pod względem ceny i parametrów. Teraz w pakiecie z Telewizją Cyfrową UPC i atrakcyjnymi taryfami telefonicznymi, zarówno nowi, jak i obecni klienci, otrzymają 2x szybszy Internet w dotychczasowej cenie.  Co więcej, opłata abonamentowa za pakiety jest niższa nawet przez pierwsze 3 miesiące w przypadku 3 usług. Promocja została wsparta kampanią reklamową, która zachęca do korzystania z pakietu „elektryzującej” Telewizji Cyfrowej oferującej aż 151 kanałów i 2 razy szybszego Internetu 60 Mb/s. Objęła ona telewizję i Internet.

W nowej promocji UPC oferuje 6 promocyjnych pakietów, składających się z zestawu dwóch lub trzech usług: telewizji cyfrowej i Internetu oraz telewizji cyfrowej, Internetu i telefonu. Prędkość usługi internetowej jest teraz 2x szybsza - zamiast dotychczasowego Internetu Fiber Power 30 Mb/s, klienci otrzymają Fiber Power 60 Mb/s, a Fiber Power 60 Mb/s zostaje zastąpiony Fiber Power 120 Mb/s. Każdy z  pakietów może być wzbogacony o opcje dodatkowe w atrakcyjnych cenach, co sprawia, że możemy jeszcze lepiej dopasować usługi do swoich potrzeb. Przykładowo, osoby, które zdecydują się na pakiet składający się z  Internetu Fiber Power 60 Mb/s, Pakietu Max Extra HD Telewizji Cyfrowej z nagrywarką oraz taryfy telefonicznej Minuty do wszystkich 60 w cenie 135 zł (przez pierwsze 3 miesiące w cenie 95 zł w przypadku nowych i obecnych klientów posiadających jedną usługę), mogą dodatkowo zwiększyć prędkość oferowanego w pakiecie Internetu w cenie 20 zł, jak również wybrać więcej minut w abonamencie. Dodatkowo klienci otrzymają bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do Internetu w domu.

Każdy z pakietów 2 i 3 usług UPC to także:
•    dostęp do UPC NA ŻĄDANIE, a w nim ponad 2200 pozycji bez opłat (na dekoderach UPC Mediabox)
•    bogactwo kanałów HD (aż 21 kanałów HD w Pakiecie Select Extra HD i 28 kanałów HD w Pakiecie Max Extra HD)
•    telewizja analogowa bez opłat
•    Wi-Fi bez opłat w standardzie
•    Pakiet Premium HBO – 1 miesiąc bez opłat.

Link do spotu reklamowego: http://youtu.be/-LPq3CwLODk
Więcej informacji na temat promocji dostępnych jest na stronie http://promocje.upc.pl
***
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
EEwa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl