2012-12-13

Telewizyjna oferta nie do przebicia w UPC

UPC włącza kolejny kanał HD - Travel Channel HD i podsumowuje rok

UPC wzbogaciło szeroką ofertę Telewizji Cyfrowej UPC o kolejny program HD. Każdy, komu zimą marzą się słoneczne, czy egzotyczne zakątki świata, może teraz oglądać je na kanale Travel Channel HD. Na koniec roku UPC oferuje 35 kanałów HD, w tym aż 28 w podstawowych pakietach Telewizji Cyfrowej. W sumie w 2012 r. UPC wzbogaciło ofertę o 33 nowości, zarówno w standardowej, jak i w wysokiej rozdzielczości, co zapewnia klientom najbogatszą i najbardziej wartościową usługę telewizyjną na rynku.

Tak dynamiczny rozwój oferty programowej UPC zagwarantował klientom bogaty wybór wartościowych i zróżnicowanych gatunkowo propozycji w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Cały rok obfitował w szereg korzystnych zmian dla abonentów. W lipcu UPC wzbogaciło 2 podstawowe pakiety Telewizji Cyfrowej o programy HD, dostępne dotąd w pakiecie dodatkowym - w efekcie abonenci pakietu Select uzyskali dostęp aż do 17 nowych kanałów HD, a użytkownicy pakietu Max zyskali aż 24 nowe programy w wysokiej rozdzielczości HD. W sierpniu UPC udostępniło widzom wszystkie kanały nadawane w ramach naziemnej cyfrowej telewizji. Przez cały rok oferta wzbogacana była o kolejne nowości programowe - w większości sportowe, muzyczne i filmowe.
Na koniec roku UPC oferuje w swoich pakietach podstawowych najwięcej cenionych przez widzów kanałów filmowych (14 w pakiecie Select Extra HD i 22 w pakiecie Max Extra HD), najszerszy wybór kanałów dla dzieci i młodzieży – 12 kanałów, a także najgorętsze sportowe emocje. Warto podkreślić, że 24 kanały sportowe w UPC - w odróżnieniu od rynkowej konkurencji -  znajdują się w znacznej większości właśnie w podstawowych, a nie dodatkowych pakietach.

W sumie Select Extra HD zawiera dziś 113 kanałów w tym 21 w HD, Max Extra HD natomiast – 151 kanałów, w tym 28 HD. Warto dodać, że od marca z pakietów Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać także klienci byłego Aster.

Telewizja Cyfrowa UPC wyróżnia się na rynku również swym w pełni interaktywnym charakterem. Doskonale w oczekiwania widzów wpisują się liczne funkcjonalności takie, jak nagrywanie (w tym zdalne), rozbudowany przewodnik po programach i UPC NA ŻĄDANIE z bezkonkurencyjną na rynku ofertą zawierającą ponad 4000 programów, z czego ponad połowa jest bezpłatna.

Nowy kanał, Travel Channel HD, nadawany jest całodobowo i po polsku. Prezentuje widzom odległe zakątki świata, zaprasza na przygody z plecakiem, kulinarne poszukiwania, ekologiczne wczasy, a także w ekskluzywne miejsca. Travel Channel HD znajduje się na pozycji 383 na dekoderze (59 w byłym Aster). Kanał w wersji SD jest teraz dostępny na pozycji 382.

Więcej informacji na temat usług telewizyjnych UPC dostępnych jest pod adresem: http://www.upc.pl/telewizja/

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl