2012-12-12

3 x 3, czyli IX edycja konkursu UPC

UPC we współpracy z CANAL+ Cyfrowym nagradza lojalnych klientów w konkursie „3x3”

Rozpoczęła się IX edycja konkursu „3x3”, organizowana przez UPC Polska. Akcja tradycyjnie została przygotowana z myślą o najbardziej lojalnych klientach UPC - tych, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonu. CANAL+ Cyfrowy, jako nadawca programów  ale kino+, PLANETE+, kuchnia+, DOMO+, MiniMini+, teleTOON+ oraz HYPER+ jest sponsorem blisko 180 nagród w konkursie. W dziewiątej edycji klienci mogą walczyć m.in. o kurs home staging’u i unikalne warsztaty kulinarne, a także super nowoczesne tablety, bezprzewodowe odkurzacze oraz wiele innych niespodzianek.

Akcja „3x3” to oryginalny sposób na podziękowanie klientom przez UPC Polska. Wszyscy abonenci obchodzący wyjątkowy jubileusz korzystania z potrójnej usługi UPC: telewizji, Internetu i telefonu otrzymali e-mail z podziękowaniem oraz z zaproszeniem do wielkiego konkursu. UPC Polska dziękuje za lojalność nie tylko poprzez zaproszenie do zabawy, ale także oferując im dedykowane oferty promocyjną na kolejne miesiące. Dzięki temu, klienci mogą  walczyć o  atrakcyjne nagrody. Zwycięzcy poprzednich edycji mieli okazję zwiedzić, m.in. centrum świata filmowego - Hollywood oraz wybrać się na wycieczkę do jednego z najbardziej fascynujących miast świata - Kapsztadu w RPA.

Obecna edycja jubileuszowego konkursu przygotowana została przez UPC wspólnie z CANAL+ Cyfrowym. Do wygrania są dziesiątki niepowtarzalnych nagród. Największa gratka to indywidualny kurs home staging’u, którego partnerem jest lifestyle’owy kanał DOMO+. Dzięki niemu zwycięzca dowie się m.in. jak łatwo i tanio odmienić wnętrze domu lub mieszkania. Wyjątkową nagrodę stanowi także elitarny kurs gotowania z Tomaszem Jakubiakiem - gwiazdą lubianej przez widzów stacji kulinarnej kuchnia+. Ponadto, w puli nagród znajdują się bezprzewodowe odkurzacze od DOMO+, tablety i zestaw kina domowego marki Samsung od kuchnia+
i ale kino+, kamera JVC od kanału PLANETE+ oraz mnóstwo nagród dodatkowych. Z kolei z myślą o najmłodszych, kanał dla dzieci w wieku szkolnym - teleTOON+ przygotował warsztaty telewizyjne połączone ze zwiedzaniem studia telewizyjnego i nauką dubbingu w kabinie lektorskiej w siedzibie CANAL+ Cyfrowego Warszawie.

Wszystkie kanały, które są partnerami konkursu, znajdują się w bogatej ofercie programowej UPC.  Ponadto, kanały PLANETE+, kuchnia+, DOMO+ oraz MiniMini+ to grono kanałów dostępnych w UPC NA ŻĄDANIE. „Kanały na żądanie” gromadzą najciekawsze i najbardziej popularne programy i są dostępne dla widzów w dowolnej chwili. Użytkownicy mogą uzyskać do nich dostęp w prosty sposób za naciśnięciem przycisku „on demand” na pilocie. Oferta „Kanałów na żądanie” jest regularnie uzupełniana o nowe pozycje z ramówek.

Reguły zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/3x3 i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Konkurs trwa do 31 grudnia br.

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).


Zdjęcia do pobrania

Dodatkowe pliki do pobrania