2012-11-15

Intrygujące śledztwa i tajemnicze historie, czyli ID w UPC

UPC Polska, zapewniające widzom wartościową telewizyjną rozrywkę, wzbogaca obszerną ofertę o kolejny kanał z portfolio Discovery Networks, czyli ID. Nowa propozycja ucieszy fanów kryminalistyki, intrygujących śledztw i trzymających w napięciu historii. Od 15 listopada będą mogli śledzić je wszyscy klienci Telewizji Cyfrowej UPC, której oferta od początku roku została wzbogacona o 30 nowości programowych.

Konsekwentny rozwój oferty programowej UPC gwarantuje abonentom dostęp do wartościowych i zróżnicowanych gatunkowo propozycji w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Nowy kanał ID wzbogaci pakiety dostępne dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC.

ID to prawdziwe i trzymające w napięciu historie zbudowane na tajemnicy intrydze, namiętności i morderstwie. Programy prezentowane na antenie kanału przedstawiają wiele aspektów rozwiązywanych zagadek, począwszy od tego, co dzieje się w umysłach przestępców, przez pracę laboratoriów kryminalistycznych, po analizę systemu prawnego i zjawiska paranormalne. Wśród najważniejszych tytułów w jesienno-zimowej ramówce znajdują się m.in.: „Póki śmierć ich nie rozłączy” oraz druga seria „Tajemnic rezydencji”. W świat ID wprowadza widzów Dominika Ostałowska – ambasadorka kanału w Polsce.

Kanał ID znajdzie się na pozycji 113 na dekoderze (502 w byłym Aster).

Więcej informacji na temat usług telewizyjnych UPC dostępnych jest pod adresem: http://www.upc.pl/telewizja/

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds.
Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106

E Antonino.deGregorio@upc.com.pl