2012-11-13

Cyfryzacja twa, ale telewizja analogowa zostaje w UPC!

UPC edukuje na temat cyfryzacji i proponuje promocje usługi analogowej i cyfrowej

Wyłączenie analogowych nadajników w województwie lubuskim rozpoczęło ogólnopolski proces cyfryzacji. Usługa telewizji analogowej UPC będzie nadal dostarczana za pośrednictwem urządzeń sieci telekomunikacyjnej UPC, również po wyłączeniu naziemnego sygnału analogowego. Aby rozwiać wątpliwości związane z cyfryzacją, UPC od kliku miesięcy  prowadzi działania edukacyjne skierowane do klientów i spółdzielni mieszkaniowych. Przygotowało również specjalne promocje, dzięki którym można skorzystać zarówno z usługi analogowej jak i Telewizji Cyfrowej UPC na korzystnych warunkach.

Badanie przeprowadzone przez UPC w październiku 2011 pokazało, że choć 81% respondentów słyszało o cyfryzacji i większość z nich uznaje ją za zmianę na lepsze, jednak konieczność wymiany sprzętu, jakiej się spodziewają budzi obawy. Wyniki badania potwierdziły więc, że wiedza, co w praktyce oznacza cyfryzacja wymaga uzupełnienia.  Dlatego od kilku miesięcy UPC realizuje działania edukacyjne mające na celu dostarczenie przystępnej wiedzy dotyczącej cyfryzacji i jej skutków, a także ostrzeżenie abonentów przed nieuczciwymi sprzedawcami, którzy wykorzystując niewiedzę osób mniej zorientowanych w tej tematyce  namawiają je na zakup zbędnego sprzętu. W materiałach, jakie otrzymały współpracujące z UPC spółdzielnie mieszkaniowe oraz abonenci, UPC informuje, że cyfryzacja telewizji naziemnej nie ma wpływu na usługi świadczone przez UPC.

Dzięki temu klienci UPC nie zauważą żadnej zmiany i będą mogli nadal korzystać z usługi telewizji analogowej, bez konieczności zakupu i montażu dodatkowego sprzętu lub telewizora.

Z myślą o osobach, które dotąd nie korzystały z telewizji kablowej, a perspektywa wymiany telewizora lub zakup dekodera stanowi dla nich wyzwanie, UPC przygotowało specjalną ofertę promocyjną. Dzięki niej będą klienci mogli skorzystać z szerokiego wyboru kanałów analogowych lub cyfrowych dostępnych bez zakłóceń, nie martwiąc się o sprzęt, ani jego instalację, a w kwestiach technicznych otrzymają wsparcie konsultantów UPC.

Więcej informacji znajduje się na: http://www.upc.pl/telewizja/analogowa/

***

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało  1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej,  592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest międzynarodowym operatorem telewizji kablowej oferującym innowacyjne usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii 20 milionom klientów, zapewniając im dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również spółki medialne i producenckie, m.in. Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2012r.)


Kontakty dla mediów:


Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48
22 24 16 974
M +48
668 488 974
E
Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Lidia Stępińska - Ustasiak
Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej
UPC Polska
T +48 22 24 16 877
M +48 600 488 877

E Lidia.Stepinska-Ustasiak@upc.com.pl

Znajdź komunikat

Facebook Facebook