2012-10-08

Co kryje się pod tajemniczym hasłem na koszulce, w której trenuje Beata Sadowska?

Wczoraj odbył się bieg „Biegnij Warszawo”. Jak co roku, uczestniczyła w nim także Beata Sadowska. Podczas intensywnych treningów poprzedzających występ, na koszulce zawodniczki można było dostrzec napis „Ważny jest wspólny start”. Za hasłem, jak się okazuje stoi szczytna idea. Beata już od pewnego czasu angażuje się w akcję, której celem jest zachęcenie młodych osób do nauczania starszaków obsługi Internetu. W jej ramach stworzony został dostępny dla wszystkich i bezpłatny - Internet Starter – dzięki któremu korzystanie z Internetu jest banalnie proste, niezależnie od wieku. Beata aktywnie włączyła się w ten projekt m.in. przygotowując Internet Starter dla swojej Mamy.

Hasło „Ważny jest wspólny start” ma podkreślać, że dobrze mieć towarzysza zwłaszcza, gdy uczymy się nowych rzeczy, a  startując razem zajdziemy i dobiegniemy o wiele dalej. Dzięki krótkiemu treningowi z Internet Starterem możemy otworzyć naszym bliskim okno na nowy świat, dający możliwość nieograniczonego zdobywania informacji, rozwijania pasji i przede wszystkim - utrzymywania kontaktu z bliskimi.

To jak nasi najbliżsi wystartują w wirtualnym świecie, zależy od nas. Pamiętajmy jak „Ważny jest wspólny start”. Poza tym razem naprawdę biegnie się lepiej.

Więcej na: www.internetstarter.com.pl

Odwiedź nas także na profilu UPC Polska na FB w specjalnie dedykowanej zakładce: UPC. Łączymy pokolenia.|

Dane:
•    Ponad 9 milionów Polaków 50+ nie korzysta z Internetu, w tym 4 mln z nich ma dostęp do sieci.
•    W Polsce tylko 19% osób w wieku 55+ korzysta z Internetu, tymczasem np. w Islandii 76%, Szwecji – 71%, a w Wielkiej Brytanii - 56%
•    Główna barierą w poznaniu Internetu przez osoby 50+ w Polsce jest brak motywacji (46%) i brak umiejętności (11%).

***

Internet Starter (w Wielkiej Brytanii – Internet Buttons) został stworzony przez organizację non-profit We Are What We Do, w ramach działań zachęcających osoby z różnych pokoleń, by częściej ze sobą rozmawiały, dzieliły się doświadczeniami i spędzały ze sobą więcej czasu. We Are What We Do opracowuje produkty, narzędzia i projekty, dotyczące ważnych kwestii społecznych i środowiskowych.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą usług cyfrowych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2, 6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1, 5 miliona abonentów: ponad 1, 3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 688 900 telewizji cyfrowej, 809 600 użytkowników internetu i 417 400 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 2 sierpnia 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Antonino de Gregorio
Koordynator ds. Projektów PR
UPC Polska
T +48 22 24 16 126
M +48 600 488 106
E Antonino.deGregorio@upc.com.pl



Zdjęcia do pobrania