2012-10-05

SIP TRUNK w telefonii stacjonarnej UPC Biznes

Modernizacja infrastruktury telefonicznej i oszczędność kosztów w firmach

UPC Biznes udostępnia usługę telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK. To nowatorskie rozwiązanie telekomunikacyjne jest odpowiedzią na potrzeby unowocześnienia infrastruktury telefonicznej w przedsiębiorstwach oraz oszczędności kosztów. SIP TRUNK jest następcą stosowanej dziś technologii ISDN PRA, wykorzystywanej przez właścicieli, głównie średnich
i dużych firm, do podłączenia własnych centrali telefonicznych.

Usługi UPC Biznes cieszą się dużą popularnością wśród klientów biznesowych, o czym decyduje elastyczne podejście operatora do potrzeb klientów z tego sektora, wysoka jakość usług i  innowacyjne rozwiązania, które im proponuje. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczeniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego operator zdecydował się na wdrożenie nowoczesnego, prostego i jednocześnie wydajnego rozwiązania dla firm, czyli standardu telefonicznego SIP TRUNK.

„Bezpośrednią korzyścią dla klientów biznesowych z wykorzystania technologii SIP TRUNK jest zmniejszenie kosztów komunikacji telefonicznej w firmie. Standard ten sprawdza się szczególnie w przypadku rozbudowanych systemów telefonicznych - takich jak centrale w firmach. Niemniej jednak, możliwość elastycznego dopasowania infrastruktury do wielkości firmy zapewnia oszczędności w wydatkach na centrale telefoniczne i obsługujący je osprzęt także w niewielkich przedsiębiorstwach. SIP TRUNK to rozwiązanie zapewniające klientowi stabilną przyszłość usług i szybki zwrot nakładów finansowych.” – mówi  Agnieszka Zawistowska, Dyrektor Usług dla Biznesu w UPC Biznes.

Drugą ważną zaletą jest fakt, że łącze telefoniczne SIP TRUNK pozwala na dowolną liczbę połączeń jednorazowych w ramach pojedynczego łącza, dzięki czemu skalowalność rozwiązania, w tym także kosztów udostępnienia łączy SIP TRUNK, jest na tyle szeroka, że mogą wykorzystywać je wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.
 
UPC Biznes udostępnia łącza SIP TRUNK zarówno na sieci światłowodowej, jak i koncentrycznej, dzięki czemu zasięg usługi jest bardzo szeroki. Koszty połączeń telefonicznych oraz ich  elastyczne dopasowanie do potrzeb firmy uzgadniane jest indywidualnie z opiekunem klienta.

Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet, taryfy telefoniczne, m.in. zawierające minuty na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, a także dedykowane pakiety dla hoteli.
W marcu br. UPC Biznes otrzymało wyróżnienie w konkursie „Złote Anteny Świata Telekomunikacji” w kategorii „Produkt Roku – rozwiązanie stacjonarne dla biznesu” za zestaw usług gwarantujących wsparcie działalności małych i średnich firm:  Biznes hosting, Biznes e-mail, Biznes e-dysk. Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl

***

SIP TRUNK (Session Initiation Protocol) jest protokołem komunikacyjnym stosowanym w sieciach IP wykorzystywanym do transmisji głosu. Stosowany jest głównie do celów połączeń central telefonicznych obsługujących interfejs SIP TRUNK (PABX) klientów z siecią operatora, a także w połączeniach sieci między operatorami telekomunikacyjnymi,

 

UPC Biznes to nowoczesne usługi dla klientów biznesowych oferowane przez UPC Polska. UPC Biznes oferuje firmom zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu - od standardowego połączenia głosowego i internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw do kompleksowych rozwiązań dedykowanych dla międzynarodowych korporacji.

Nasze wieloletnie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych łączymy z międzynarodowymi doświadczeniami spółek UPC z Europy. Szeroki zakres usług dla biznesu w UPC to zasługa nowoczesnej sieci jak również pracy zespołu wykwalifikowanych specjalistów, dzięki którym świadczymy usługi najwyższej jakości.

 

 

UPC Polska jest wiodącym dostawcą usług cyfrowych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2, 6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1, 5 miliona abonentów: ponad 1, 3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 688 900 telewizji cyfrowej, 809 600 użytkowników internetu i 417 400 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 2 sierpnia 2012r.).

Kontakty dla mediów:

Ewa Sadowska
Starszy Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl