2011-09-13

2 razy szybszy Internet za tę samą cenę, czyli jesienna promocja UPC. Atrakcyjne pakiety usług dla obecnych i nowych klientów UPC

1. września UPC przyspiesza. Operator nie tylko dodaje do oferty superszybki Internet o prędkości 150 Mb/s, ale także oferuje nowym i obecnym klientom nową promocję - „W UPC 2 x szybciej za 0 zł” –  a w niej jeszcze bardziej atrakcyjne pakiety na podwójną i potrójną usługę UPC z 2 x szybszym Internetem. Do produktów oferowanych w pakietach został dodany Internet 100 Mb/s. UPC przygotowało także nowe promocje na pojedyncze usługi telewizyjne, internetowe i telefoniczne.
Dodatkowo, z myślą o kupujących przez Internet, została przygotowana specjalna oferta „Dajemy zniżki za użycie myszki”. Przy zamówieniu przez stronę www.upc.pl opłata za instalację usług wyniesie tylko 1 zł.

Atrakcyjne pakiety 
W aktualnej promocji UPC oferuje 6 pakietów, składających się z zestawu dwóch lub trzech usług: telewizji cyfrowej i Internetu oraz telewizji cyfrowej, Internetu i telefonu. W czterech z nich prędkość usługi internetowej jest teraz 2 razy szybsza. Nowe pakiety to: Pakiet Podstawowy 2 w 1, Super Pakiet 2 w 1, Pakiet Start 3 w 1, Pakiet Internauty 3 w 1, Pakiet Telewidza 3 w 1 i Pakiet VIP 3 w 1. Każdy z  nich może być wzbogacony o opcje dodatkowe w bardzo atrakcyjnych cenach, co sprawia, że możemy jeszcze lepiej dopasować usługi do swoich potrzeb. Na przykład, osoby, które zdecydują się na Pakiet Telewidza składający się z  Internetu Fiber Power 25 Mb/s, Pakietu Max HD Telewizji Cyfrowej oraz taryfy telefonicznej Minuty do wszystkich 240 w cenie 120 zł, mogą dodatkowo wybrać dekoder z nagrywarką w cenie 10 zł lub zwiększyć prędkość Internetu do 50 Mb/s w cenie 20 zł, jak również wybrać więcej minut w abonamencie. Dodatkowo, w ramach pakietów zawierających Internet Fiber Power 25 Mb/s, 50 Mb/s i 100 Mb/s klienci otrzymają bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do Internetu w domu. Nowością jest prędkość 100 Mb/s w ramach najbardziej rozbudowanego pakietu.

Nowe promocje na pojedyncze usługi
UPC przygotowało także zmiany dla osób zainteresowanych pojedynczymi usługami.
• Telewizja Cyfrowa UPC: Klienci decydujący się tylko na Telewizję Cyfrową przy wyborze Pakietu Select otrzymają 1 miesiąc bezpłatnie, przy wyborze Pakietu Max – 2 miesiące.
• Internet: Klient zamawiający Internet Fiber Power otrzyma od dziś za dotychczasową cenę Internetu o prędkości 5 Mb/s – Fiber Power 10 Mb/s. Podwojone zostały także parametry Internetu o prędkości 10 Mb/s, 25 Mb/s i 50 Mb/s.
• Telefon: Klienci decydujący się tylko na usługę telefoniczną nie zapłacą za abonament przez pierwsze 2 miesiące. Dodatkowo, taryfa telefoniczna „Rozmowy non stop Europa i Świat” oraz pakiety „Minuty do wszystkich” obejmą teraz 19 dodatkowych krajów, do których Polacy często podróżują, oferując łącznie w ramach abonamentu połączenia do 41 państw na świecie. W abonament wliczone zostały także połączenia komórkowe do USA i Kanady.

Więcej informacji na temat promocji dostępnych jest na stronie http://promocje.upc.pl

***

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 437 800 telewizji cyfrowej, 543 000  użytkowników internetu i 245 100 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 18 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 czerwca  2011).

Kontakty dla mediów:

Lidia Stępińska-Ustasiak
Kierownik ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 7010 877
M +48 600 488 877
Lidia.Stepinska-Ustasiak@upc.com.pl

Ewa Sadowska
Specjalista ds. Public Relations
UPC Polska
T +48 22 24 16 974
M +48 668 488 974
E Ewa.Sadowska@upc.com.pl

Dagmara Krzesińska
Starszy Specjalista ds. Komunikacji i CSR
UPC Polska
T +48 22 7010 820
M +48 600 488 020
Dagmara.Krzesinska@upc.com.pl